Malung

Hallå
Just nu är jag i Malung. Tanken med resan va egentligen och bara åka förbi Falun för att kolla till knät. Och spendera drygt 3-4 timmar med Emma. Mycket mycket trevligt. Men efter det så har det bara blivit lite längre här. Tänkte att när jag ändå är här så kunde jag prata med tanterna på lärcentrum. Men tydligen så tar det lite tid, så jag får vänta. Men det var egentligen Freddas idé att stanna veckan ut. Tror att han saknar mig fast han inte vill erkänna det.

Jag har för övrigt lärt mig, nästan halva, Tears in heaven - Eric Claption. Var lite lurigt, men det låter väldigt bra :)
Ska nog börja med att sova tidigt nu. Måste få in rutinerna igen.

Hade bättre än bäst
Patrik

P.S Förlåt att jag inte loggade in på msn Ingrid!! fick förhinnder, lovar att fixa till det


Kommentarer
Postat av: marielle

du är då sannerligen inte bäst på att uppdatera :) skönt att få vara i malung ett tag ;)

2009-01-24 @ 12:50:09
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0