Ok...

Okej, nu var det ett tag sen jag skrev i bloggen. Det är säkert inte så många som kommer läsa, men det är ett par som vill att jag skulle skriva ett inlägg så jag gör väl det för deras skull. Okej, det som har hänt:

Jag har äntligen kommit igång med att tenta upp betygen, efter en massa samtal så ska jag äntligen tänta upp matte B.
Sen ska jag även göra högskoleprovet, så det blir lite och göra framöver. Jag har även kanske ett jobb på gång, pratade med min hyresvärd igår, hon jobbade tydligen på en restaurange.. Och hon sa att ibland så fick hon stå ensam med 80 personer. Hon skulle nu höra med sin chef om det var OK. Hon frågade till och med vad jag ville ha i lön. Men jag sa att jag nöjde mig med 100 kr nu. Jag behöver bara nått under jag pluggar så det blir nog ganska bra. Lucas ville tydligen också att jag skulle skaffa jobbet, han ville att jag skulle få ett jobb så att vi flyttar bort från handen. Men för mig så spelar det ingen roll. Har precis kommit till rätta och jag börjar vänja mig med att gå 15 min och åka pendeltåg i 25 minuter. Om ni frågar mig så är det kanske bra.

För övrigt händer det inte så mycket. I lördags va det alla hjärtans dag. och blev väl bra på slutet. Tack dom som drog ut en den dagen.. Kändes som om man skulle sitta hemma och vara dyster den dagen efter förra året. Men det blev skit bra till slut och jag hade FAN så roligt.
Sen har jag ingen dejt tills på fredag. Någon som vill gå på festen med mig så får dom gärna säga till.

Ja, nu har jag iaf skrivit lite. Hoppas att ni blir nöjda med det här :P

Hade bättre än bäst
Patrik

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag läser, såklart. Saknar dig som tusan. Jag hoppas verkligen vi lyckas ses snart!!! <3<3

2009-02-21 @ 22:57:52
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0