nya tider

Okej, ursäkta för den dåliga upptateringen. Jag har nydligen flyttat tillsammans med Lucas. Så det har varit lite mycket och göra. Kom tillbaka till Stockholm i tisdag och följde med Lucas direkt efter och kollade på lägenheten. Det såg mer än ok ut. trodde till och med att den skulle vara mindre. Så jag sa att jag skulle ta den. Min gudmor sa till och med att jag skulle flytta ut. Antingen för att hon tyckte att det var dags för mig och ta hand om mig själv, eller så ville hon bara ha ut mig :P. Men ja, i onsdags fick jag hjälp av Malin och Björn med att köpa säng och skrivbord. Stort tack till dom båda!!!! Får bjuda på öl någon gång. Nu har jag börjat kommit till rätta. allt känns faktiskt rätt bra här. Skit kul och bo med Lucas, vi pratar i stort sätt om allt. Ingen tråkigt stund liksom. Nu ska jag försöka upptatera min CV och skriva några personliga brev. Och ringa Sussanne på lärcentrum för att tenta upp några av mina ämnen. Allt flyter på just nu. Men det finns ju vissa saker man saknar med livet. Men jag antar att allt kommer med tiden, man kan ju inte få allt.. Men man kan ju alltid försöka. :D Jag kommer nog inte kunna upptatera igen på ett tag.. Iaf inte på 3-4 dagar, vi har beställt bredband. men man vet aldrig när det kommer och komma. Men tills dess ska alla ha det jävligt bra. "bättre än bäst" LIKSOM!!!

Hade bra
Patrik

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter jättebra hörrudu! :)

2009-02-01 @ 17:00:41
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: marielle

men alltså jag hade aldrig fattat att du flyttat dit! sa du det? såfall försvann det i något sådant där hack. nu hänger jag med iaf. & angående det där som du saknar, det kommer när man minst anar det. tillsvidare får du krama lite på lucas ;) jag hoppas du kan vara med ut på kvällen sedan!

2009-02-01 @ 21:39:18
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0