Slut

Då är min tid på skybar slut. Det var trevligt och roligt att få jobba där. Personalen var underbara och jag lärde mig en hel del. nu väntar jag bara på ett telefonsamtal från Berns. Ska även gå runt på söder och fråga krogarna där om dom behöver extra hjälp.. så vi får väl se hur det går. fick iaf mitt diplom idag, så nu är jag utbildad bartender :). fattas bara lite erfarenhet sen är man ju skapligt bra. Har även varit med lucas idag, alltid lika trevligt att hänga med den killen. snacka lite minnen och lite nutid :P snackade b.la om hur vi skulle ersätta issa med en annan person. det gick inte så bra :P eftersom vi inte kände så många andra tjejer i sthlm. men det är ett hav ute där och många fiskar som simma, om man kan säga så.. huh..

men iaf, 3:de dec så ska jag till mora och kolla knät. så då blir det att passa på och åka ner till malung igen. och den dagen ska fredda fixa körkortet, så han tänkte komma och hämta mig i mora, får väl se ifall han klarar det. Jag håller iaf en tumme för dig Fredda. Och om ni undrar varför just en tumme så kan ni fråga Marielle, hon vet varför ;)

Ja nu ska jag sova iaf.. ny dag imorgon.

hade bra //Patrik

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till diplomet! :) Helt fantastiskt bra ju! :D Hoppas Berns ringer och allt ordnar sig! :)

Hoppas du kan komma hit och hälsa på mig någon gång efter jul också, vore finemgangsfint och helhyvens! :D PUSSSSS!

2008-11-29 @ 16:23:29
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: marielle

GRATTIS GRATTIS! Gudars så härligt, äntligen färdig liksom! Förstår du vad det innebär (det gör knappt jag), du har en riktig utbildning nu :) du är alltså supervuxen. Oh. Jag hoppas på att allt går som det ska, tummen kraft räcker nog enda från barcelona får vi hoppas. Saknar dig.

2008-11-29 @ 19:39:39
URL: http://marieelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0