Öj öj öj

Öj, har inte orkar skriva i bloggen. Men har ändå gått in på den hela tiden för att se om någon hade lämnat kommentarer. Lite patetiskt kanske :P
För övrigt är allt väldigt lugnt nu, har varit till barskolan lite då och då för att snacka lite om bland annat jobb och praktik. Lite roligt och se den nya klassen också. Lite konstig, men ja :)
Kommer nog tillbaka till Malung snart, pajjas fredda fyller år på fredag så man måste åka ner och gratta han.
Sen har jag faktiskt börjat tänka på lägenhet, men det blir inget snack om det förrens jag har skaffat ett jobb. Annars kommer jag stå där med 1 miljon i lån. KUL!!

Hoppas för övrigt att alla har det bra hemma, speciellt Marielle och Ingrid som är utomlands och leker med en massa barn :D

Hare bra!! // bartendern

Kommentarer
Postat av: marielle

Hola bartendern!

Tackar för dina hälsningar, jag hoppas du också har det himla bra! Hoppas att du får ett jobb snart också, annars kan du ju alltid söka ett här nere i puigcerdà? :D & det där angående att gå in & kolla om man fått kommentarer är helt normalt tror jag, jag gör detsamma! Det är ju enda kommunikationen med hemvärlden liksom ;)

ha det patrik, i miss you heeps!

2008-11-04 @ 11:26:49
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Man kan ibland inte låta bli att bli kommentars-junkie ;)

Hoppas du får både jobb och lägenhet! PUSS

2008-11-04 @ 21:06:30
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0