Jobbig ***** dag

Shit, tror att denna dag var den jobbigaste jag har haft hitils. Började med att jag åkte till skolan, trodde att det bara skulle vara en snabb snack om praktik men det visade sig vara ett 2 timmars långt samtal. efter mycket om och men, så fick jag iaf några förslag som dom sa att jag skulle ringa. Men när jag ringde så var det antingen upptaget eller så var inte den ansvarige där. Så till slut beslöt vi att jag skulle sticka till Hotell Clarion och snacka med den ansvarige där. men innan det tyckte Kevin att jag skulle följa med honom och träna så ja, en halvtimmes träning. (sprang och tränade vänster benet lite) efter det så var man helt slut eftersom det var år sen (känns det som) man tränade. Det räckte tydligen inte att man redan var helt slut pga att man hade sprungit lite. Utan när man kom till Skanstull så hade man ingen aning om vart hotellet låg. Så efter mycket gå och fråga. Och för att sätta lite krydda på allt så glömde jag mobilen hemma idag. Men till slut fick jag tag på en tant som visste vart det var. Men när jag kom till hotellet och frågade om den som hade ansvar om baren, så hade tydligen hon gått hem.. *suck*

Men nått positivt iaf så såg jag att det var en hel del tjejer som jobbade vid baren!! YEAY!!!! :D:D:D
Så man kan ju alltid hoppas :D

Hade bra :D

Kommentarer
Postat av: marielle

jag hoppas! :)

2008-11-04 @ 19:23:51
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Hoppas hoppas! Det borde inte vara svårt att få bartenderjobb i sthlm tycker man, men jag vet ju förstås inte :P Annars finns ju linköping, en trevlig stad! PUSS!

2008-11-04 @ 21:07:47
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0