Hemma

hemma i "underbara" Malung igen. Jag lär faktiskt erkänna att det känns faktiskt ganska bra och vara här igen. kompisarna liksom. Imorgon fyller en mindreårig kille till en myndig person, mina damer och herrar: Fredrik Olsson!!! Grattis grattis..
Så imorgon ska vi fira honom genom att åka till mora och gå in på wasa så att han får visa sitt fina lägg.

Va för övrig och tränade idag, mycket roligt lär jag säga och ovant. Knät håller bra, men är fortfarande lite för svag. Måste ta och fixa det.
Fick svar från hotell Clarion idag, och deras praktikregel är att en praktikant ska vara hos dom i 6 veckor?
Betalt eller obetalt fråga mig inte äns, jag ska ringa min lärare imorgon och höra vad dom säger. Annars är det kanske dags och börja leta efter ett annat ställe.

Mycket nöje /Patrik

Hade bra

Kommentarer
Postat av: marielle

åh hälsa malung från mig! jag ser mkt fram emot att få träffa en utbildad bartender när jag når sveriges gränser igen. & 6veckor är väl inte helt fyskam, det är ju lagom tills jag kommer hem igen! :D stå på dig!

2008-11-07 @ 11:50:33
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Aah, Malung, denna plats som man saknar när man inte är där men ändå inte vill bo på (i mitt fall) ;)



Hopppas du får betald praktikplats såklart !:D

2008-11-09 @ 15:08:29
URL: http://hejhenning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0