Första dagen

Första dagen på praktiken, va lite små nervös först.
Kommer till radisson hotell och tänkte gå till skybaren (skybaren ligger högst upp på 9:onde våningen så tänk er vilken utsikt det är när det är mörkt) och då är hissen avstäng. jag skulle vara där 16:00 men dom öppnar inte förrens 17:00 så hissen upp till skybar var stängt. så jag sitter där och väntar tills klockan är 16 och provar lite då och då mellan 15:45 - 16:00. men den var fortfarande avstäng, lite små stressad gick jag till reseptionen och fick hjälp av en vakt som tog med mig till den vanliga hissen och öppnade bakdörren åt mig :), när jag kommer in och träffade Hanna(chefen) så skrattar hon och säger att hon glömde berätta för mig hur jag skulle göra då jag skulle upp till skybaren. Skit kul!! Men sen flöt allting på, va väldigt lite folk där idag så jag fick sluta tidigt. Men imorgon skulle det bli mer folk och mer saker och göra :) och det tycker jag personligen är skit kul, för det roligaste med att vara bartender är att få göra drinkar :) och träffa människor förstås (som inte är allt för berusade).

Tror för övrig att jag håller på att bli förskyld så jag dricker en massa vatten nu och ska försöka sova tidigare.

Ursäkta ifall jag skriver lite konstigt, men som alla vet så är jag inte en författare eller en person som är bra med ord.

Hade bra

Kommentarer
Postat av: Hanna

Låter jättebra patrik, och din chef verkar vara riktigt cool, hon har ju ett sånt bra namn:)

2008-11-18 @ 17:32:37
Postat av: Elin

Åhhh, jag vill komma och hälsa på så du kan uppfinna min fantastiska drink! :D Låter som ett jättetrevligt nytt jobb och som en trevlig och förstående chef! :) Fortsätt skriva om hur det går på jobbet, jag förstår vad du skriver så det är lugnt ! :) PUSSSSS!

2008-11-19 @ 21:45:40
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0