fel skrivet

I mitt förra inlägg så hade min sekreterare tydligen skrivit spybar och det kan jag konstatera är fel. utan det är fortfarande skybar. Och det kommer det att vara i 2 dagar till. det bästa är att hela sveriges befolkning har löndag idag (tisdag, tror jag). så det kommer att vara skit mycket folk på skybar. wiiiiieee!! det betyder att det är mycket och göra och mer saker och lära sig. den här veckan ska även klubben/puben/restaurangen Berns ringa och säga till mig när jag ska praktisera där. Spännande!! Imorgon ska jag nog även innan praktiken dricka lite kaffe med Lucas och samtidigt planera vad jag ska köpa för julklappar till vissa vänner och familj.

Helgen har varit grymt bra, vi har varit och kollat på hockey b.la och kollat på fotboll (en halvlek med barca)

på sista tiden har jag hört att det är ett par personer som läser min blogg (johanna höglund) men ändå inte laggt in någon kommentar, undantag då från Malin Johansson (http://maohlin.blogg.se/) som jag vet läser men inte skriver kommentarer för jag träffar henne ganska ofta. hur ska då en stackars kille som jag då veta ifall det är någon som läser den? Bortsätt från mina trogna fans som, marielle (http://marieelle.blogspot.com/), Elin (http://hejhenning.blogg.se/freakout/) Hanna Johansson (ingen blogg) och Christoffer Brors (ingen blogg), ibland fredrik olsson då, men hans sida vet jag inte om jag vill skriva upp. ifall det är nån som undrar den ska jag kolla om jag är på ett bra humör och kanske skriver den nästa gång. Så skriv gärna en kommentar även om det är på en bokstav eller ett tecken. Så vet jag vilka som läser iaf, ingen spydig kommentar nu fredda.

Lär även säga att det här är nog den längsta blogginläget jag har gjort. jaja!!

ha det bättre än bra
//Patrik

Kommentarer
Postat av: Ingrid

PATRIK! I miss you

2008-11-25 @ 08:47:14
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: Hanna

:P (duger det);)

2008-11-25 @ 17:12:16
Postat av: Malin

Alltså det är liksom inte länge sedan vi sågs egentligen, men det känns som evigheter just nu! Jag saknar dig kompis! Skicka ett sms sen med de dagar och tider du jobbar, så jag vet :) Jag åker nog hem till malung ihelgen föresten, har glömt berätta det. Puss

2008-11-25 @ 19:16:42
Postat av: Elin

I'm your biggest fan! You know it! :D Moahahha! Skönt att få det uträtt, att det fortfarande var Skybar det handlade om! Hoppas allt funkar finemangsbra med Berns då! (Jag kommer och hälsar på!!! :D Någon gång!).

Kul med långt inlägg. Om du undrar vem det är som går in på din blogg VARJE DAG, så har du svaret hääär! :)

2008-11-25 @ 20:19:24
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: johanna

klart man läser patrik :)

2008-11-27 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0