3 dagar på skybar

Då har dom första 3 dagarna gått med spybar. och det faktiskt mycket lärorikt och mycket roligt :) Och det gick riktigt bra också, fick bra respons från chefen :) men jag måste lära mig och göra allt mycket fortare märkte jag :P Men hon tyckte att jag gjorde det så bra att hon ville ha tillbaka mig nästa vecka också. Men jag tror inte att jag kommer att få nått jobb på spybar, för att en anställd där, Per, sa att det redan va tillräckligt med mycket folk där så.. får bara hoppas på att jag får nått fint jobb på Berns :) Men jag ska nog undertiden, eftertiden på spybar, leta efter andra fina jobb :)
fråga ifall det är nått ni undrar så skriver jag ner det i nästa inlägg ;)

hade bra

Kommentarer
Postat av: Elin

Alltså, ursäkta mig om jag inte hinner med här ;) Men var det inte på Skybar du praktiserade? Eller var det både Skybar och Spybar? Eller är det månne samma ställe bara olika barer? Upplys en stackars förvirrad vän! :) Ja, då håller jag tummarna för Berns! :) Jobb vill man ju ha liksom!

Lovelove//E

2008-11-21 @ 10:55:36
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Malin

Ja patrik, nu blir jag också förvirrad! Spy Bar? Det ligger ju på stureplan och du är väl på vasagatan? ^^ puss

2008-11-22 @ 20:08:20
Postat av: brors

haha men jävlar i gatan! fan du har kommit upp dig:D spy bar och allt:D fixa mig på VIP listan bara :D

2008-11-23 @ 00:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0