var ett tag sen

Ett var ett tag sen jag skrev nu, tror jag.. men jag ska skriva lite om vad som har hänt.
I lördags var jag och lucas ute och drack oss fulla :P, först var vi på en sportbar i gamla stan, som nu för övrigt har blivit min, lucas och Erika "häng" ställe. efter det hade Patrik mårtensson fixat in oss på ice. Mycket fint stället, många fina tjejer :). men så dum som man är så lägger man inte in några stötar. nått som tar emot, eller så är man inte så våghalsig som man tror att man är. Iaf senare mot kvällen så skulle jag och Lucas åka hem, men då visade sig att hans sista pendeltåg hade gått. Så han sa hela tiden att han skulle sova i min trappuppgång i ritorp. han sa så för att jag inte visste ifall det var okej om han sov hemma hos mig. stackaren ville inte ta en taxi för det kostade 400 kr eller mer. efter att ha suttit på max i 2 timmar så började vi åka mot bergshamra. jag sa att han fick sova hos mig men då var han tvungen att gå tidigare. Men han ville inte ställa till några bekymmer för mig så han sov ute vid trappan. Han fick då min jacka som täcke och en kudde. men efter 1 timme ungeför så kommer det en gubbe och skäller ut lucas och frågar vem det är som har släppt in honom.
Orkar nog inte skriva så mycket mer, det var en jävla drama iaf!!

I söndags har jag iaf varit hos erika och druckit glögg.. Kommer inte ihåg att glögg smakade så gott.
Idag har jag iaf bara varit hemma, men jag ska snart ut. får se ifall jag går ut på lite jobb jakt.

På onsdag åker jag till mora för att kolla upp mitt knä. samtidigt tar fredda förmodligen tar körkortet, så han ska nog komma till mora för att hämta mig, om han inte tar det så blir det ett jävla problem, eller det kostar mer då. Så fixa det nu!!
Hoppas även att jag ska få goda nyheter för mitt knä.. kanske några tips för att få den så normalt som möjligt. men som det känns nu verkar det inte så.. jag måste nog träna mer tror jag!!

Tack för mig, hade det bra
//Patrik

Kommentarer
Postat av: marielle

nej men åhj! Lucas hade kunnat fått sova här om han ville..iofs hade nog det varit ännu dyrare än taxi men ändå. kanske du inte ville ragga på tjejer för att det finns någon annan du tycker om? då finns liksom inte behovet längre. jag kan säga såhär: det finns hur många spanska killar som helst som jag skulle kunna få om jag ville men jag vill inte. har inget behov, inget nöje i det. för hemma i sverige finns en annan som får mig att må så himla bra :) tihi vad lustigt det här kändes. aja :) take care!

2008-12-01 @ 16:57:49
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Åhh, stackars lilla lucas! Ajajjaj! Det är inte lätt alla gånger :)

Lycka till med knät, darling! PUSS <3

2008-12-01 @ 18:53:18
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: Hanna

vilken bra inledning "I lördags var jag"... pang på kallas det :P xD

2008-12-02 @ 17:33:12
Postat av: Ingrid

håller tummar tår och fötter att knät blir bra!! :) miss u

2008-12-04 @ 08:08:49
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/
Postat av: Ingrid

patrik, nu saknar jag ditt bloggande! SÄTT IGÅNG IGEN FÖR TUSANS GUBBAR!

2008-12-12 @ 17:55:52
URL: http://ingridlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0