Jobb

Jaha, ville bara säga att jag har fått jobb. En representant för Comhem. Inte det jobbet jag ville ha, men jag måste ju ha någonting. Pratade med Kevin nydlingen och jag tror att jag kommer att hålla det här jobbet max ett halv år. Men det är jävligt bra betalt. Kan få upp mot 120 000 i månaden i provition, och som malin sa kan det bli ganska svårt. Men ja, kan iaf få upp mot 30-40 000 i månaden. Jakten på bartenderjobb går fortfarande. Men jag ska nog hålla mig till event från skolan en tid framöver. Måste få ihop pengar först så att jag kan skaffa ett eget. Plus att det här jobbet är ganska bra ifall jag ska spela för Malung ett år till. Jag får nämlingen bestämma själv hur jag ska jobba och när jag ska jobba.

Kommer för övrigt hem till Malung den 25:e. Och då ska jag vara med Marcus och Fredda (Om han får för Johanna säger han, men Johanna får fan ta och hänga med så fall). Och Hanna, ska se dig också under Juldagen ;)

Tack för mig
Hade bra
Patrik

Kommentarer
Postat av: Hanna

host&harkel jag då? vi ska väl ses iaf en snabbis på juldagen??

2008-12-16 @ 17:33:44
Postat av: Elin

Alltså, jag vill inte riktigt veta hur mycket man måste slita för att tjäna 120 000 på EN MÅNAD! Men det kanske det är värt, vad vet jag! HAhah!

Grattis till jobbet iallafall, även om man inte får jobbet man vill ha så är ju ett jobb alltid ett jobb liksom! :D

Lycka till med skaffandet av "eget", hoppas det går vägen så jag kan komma och hälsa på dig! :D

2008-12-16 @ 20:33:06
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout
Postat av: maaaaaaaaaaalin

120 000 kr i provision är nog gaaaanska svårt att få in. Men fan patrik, go for it! :)

2008-12-17 @ 16:59:15
Postat av: marielle

& SHIT VAD BRA! På juldagen så smäller det! :D

2008-12-22 @ 10:52:20
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: cindy

Hej hej är det roligt att jobba på comhem med ett skadat ben <(o.o)> Från din lilla kompis Cindy

www.cindylovely.blogg.se

2009-01-10 @ 14:47:38
URL: http://cindylovely.blogg.se/
Postat av: cindy

Hej hej är det roligt att jobba på comhem med ett skadat ben <(o.o)> Från din lilla kompis Cindy

www.cindylovely.blogg.se

2009-01-10 @ 14:48:47
URL: http://cindylovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0