Hela veckan

Jaa, på sista tiden har jag inte orkat skriva. Men bara för att Ingrid ville det så kan jag väl skriva ett SKIT långt blogg inlägg om min vecka.

Sist jag skrev så skulle jag ner och kolla till mitt knä, fick faktiskt ganska bra nyheter. Han sa att det hade läkt bättre än han trodde och att det såg bra ut. Men han sa fortfarande att jag skulle avstå från alla spring sporter och då inklusive fotboll. Första tanken jag var: "glöm din dröm, jag ska spela fotboll". Men det sa jag ju naturligtvis inte högt, utan jag höll med han som en duktig patient ska göra. När jag väl kom hem till Malung, dagen efter, va att spela fotboll. Och gudarna ska veta, fan så kul det var. Har verkligen saknat fotbollen. Om jag hade haft lite mer kondition så hade jag ju varit grym. Men som sagt, när man bor i storstaden så får man inte den kondition som man hade velat ha.

när jag väl kom tillbaka till sthlm började jag leta jobb iaf. Jag kollade lite på försäljnings delen eftersom,tydligen, ingen ville ha någon extrabartender just nu. Och jag hittade 2 st, jag hade intervju med båda idag. båda gick faktiskt ganska bra. Den första skulle dom höra av sig nästa vecka och den andra ska jag på "andra intervju" nästa fredag. Och då är det meningen att jag ska följa med en annan säljare ut och kolla hur man gör när man ska sälja. och sen ska det tydligen bli en tredje och då ska man tydligen skriva något prov. Jag vet att det inte är några intervjuer men det var så dom kallade det. Så vi får se ifall jag har ett jobb på gång eller hur det är. Men det betyder att jag har kommit närmare mitt mål och skaffa eget. YEAY!!!

Just nu så ska jag tillbaka till Malung den 25:e och festa med alla Malungsborna. Sen får vi se ifall jag kommer hem under nyår. är lite tveksamt eftersom jag håller på med det här med jobbet. och det kan "betyda ifall jag får jobbet" att jag börjar jobba så fort som möjligt. Både posetivt och negativt om du frågar mig. men ja. Har för övrigt några julklappar jag har köpt som jag ska ge bort då jag kommer hem. Ska bli kul och se hur dom reagerar på det. det är inget skämt-julklapp utan en riktigt fin en.

För övrigt händer det väl inget speciellt, har på senaste tiden börjat umgåts med Erika Andersson. Som för övrigt är ganska kul. Jag, Lucas och Erika var på Chaplins bar i onsdags. Väl där inne började vi snacka om vilka vi tyckte var snygga/söta. Killar för Erika och tjejer för mig och Lucas då. Men Erika började iaf ragga på gaderobs killen och Lucas hamnade med en 28 årig tjej som tydligen hade markerat honom som "lamkött". Hahahaha, var riktigt kul. Sen frågade hon Lucas om han ville ha henne och massa saker. Frågade om han ville följa med henne hem. hahah riktigt roligt var det.

Nej nu orkar jag ingen mer. Förlåt Ingrid, men jag hoppas att det räcker tills vidare.
Hade bra Patrik

Kommentarer
Postat av: marielle

SOM JAG HAR LÄNGTAT! Har varit in varje dag & kollat men nej, inget nytt från patrik. Jaha. Men så, plötsligt, fanns det ett :) bra säger jag. & ja, vilket inlägg sedan, allt fanns nog med :) jag ser fram emot den 25e :D

2008-12-13 @ 11:31:07
URL: http://marieelle.blogspot.com
Postat av: Elin

Ooooj! Bra jobbat, Patrik, långt inlägg! :)

Jag håller tummarna för jobb, synd bara att du inte kunde få jobb som bartender. Men försäljning är du nog jättebra på! :)

Hoppas vi kan ses någon gång snart, Patrik! :) Hahaha, lamkött. Ewww! :P

2008-12-14 @ 15:33:18
URL: http://hejhenning.blogg.se/freakout

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0